24 Mayıs 2010 Pazartesi

Aşil Tendonum Koptu

Aşi tendonun koptuğunu anlamak çok kolay. Herhangi bir aktivitede bu karşımıza gelebilir; futbol oynarken (özellikle halı saha çok tehlikeli zemin yüznden) yürürken, merdiven çıkarken vb. Bunlardan herhangi birini yaparken ayağınızdan paat diye bir ses gelecek sizde biri vurdu sanacaksınız ama kimsenin vurmadığını göreceksiniz, bu sesi abartmadan söylülorum 5-10 metre uazğınızdaki kişiler bile duyabilir. benim sağ ayağım 2008 yılında bir halı saha maçında koptu, ama maç daha yeni başlamıştı maçın 1. dakikasında gelen topa vurmak için ayağımı yere bastım ve pat! sol ayağımı 2010 yılında salon futbol maçında kopardım, bu da koşarken koptu bu sefer maçın sonuna kadar dayanabilmiştim:) son dakikalarda koptu.Tabi bundan sonra moral sıfır, ilk kopmada hadi neyse ilkti ama 2. kopma tamamen moralimi bozdu, bu moral bozukluğunu 4-5 gün üzerimden atamadım. Koptuğu anda çok fazla acı yok nerdeyse hiç yok, ayağınızı yere bastığınızda sanki zemin aşağıya doğru meğilli gibi geliyor.

2 yorum:

  1. Hocam Merhaba.
    Benimde 2 kez yasadigim olay hala alcida ayagim.Once sol 6 yil sonra sag ayagim koptu. Her ikiside halisahada oldu. Sizin ikinci kopma ayni ayakmi? Birde doktorum ilk yontemi nasil flep mi yoksa kucuk kesi ile uc ucami dikti.

    YanıtlaSil
  2. Hocam Merhaba.
    Benimde 2 kez yasadigim olay hala alcida ayagim.Once sol 6 yil sonra sag ayagim koptu. Her ikiside halisahada oldu. Sizin ikinci kopma ayni ayakmi? Birde doktorum ilk yontemi nasil flep mi yoksa kucuk kesi ile uc ucami dikti.

    YanıtlaSil